onsdag 27 februari 2013

Fint porslin

Varje vecka fotograferar jag till webb butiken Broarne, för någon vecka sedan fotade jag detta fina porslin, som jag blev alldeles kär i :) Alltid roligt när det är en hel serie grejer man ska fotografera.

Dagarna och veckorna rullar på , har många bokningar av bröllop i sommar och det känns jätteskoj bla. ska jag fotografera ett bröllop i Helsingborg det ska bli spännande.

Jag fotograferade mitt första bröllop för detta år på alla hjärtansdag på 155meters djup nere i Sala silvergruva. Det var en väldig speciell upplevelse och jag är så tacksam för att jag fick uppdraget att vara med och fotografera.
Brudparet var helt underbart gulliga och kom från Göteborg..
Det kommer bilder senare jag lovar:)

Ska du på att gifta dig och funderar på att anlita mig som fotograf?
kontakta mig genom formuläret HÄR eller på mail: Linda@photosbylinda.se

Företagsfotografering - Sala

Inga kommentarer: