söndag 21 augusti 2011

fotosession med Anna

Anna vann min utlottning av en fotografering för ett tag sedan och här om veckan fotade jag henne..
Lite nervös var hon och sa att hon inte blev bra på bild, men det blir hon visst tycker jag. Vi hade en rolig fotosession och hittade ställen som vi inte visste fanns, fler foton kommer.

Är du intresserad av att bli fotograferad? kanske behöver du bilder till din hemsida eller bara vill ha lite snygga foton på dig själv. Kontakta mig för mer info.
mail: Linda@photosbylinda.se eller tele: 073 3388456

blogga2
blogga3
_bloggMG_w0714

1 kommentar:

Karins fotoblogg sa...

Nääää Linda! Jag har verkligen totalt glömt bort den här bloggen! Skäms på mig! Åh, vad fina bilder du har här! Du är så duktig!!! Nu har jag lagt till även denna blogg i min lista så jag inte ska missa något!

Kram!